.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرور زندگینامه امام از سوی نوجوانان آزادشهری

مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر از مرور زندگینامه امام و شهدا از سوی نوجوانان آزادشهری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز زهرا ترک در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر و همزمان با جشن‌ها و برنامه‌های ویژه این ایام فرخنده و مبارک نوجوانان آزادشهری که عضو کانون پرورشی فکری هستند زندگینامه امام خمینی (ره) و شهدای انقلابی و شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید رجائی، مطهری، باهنر و بهشتی را مرور خواهند کرد.
وی تصریح کرد: جوانان در این ایام با اندیشه‌های این شهیدان بیشتر از گذشته آشنا می‌شوند و از نزدیک با خانواده شهید علیرضا کوهستانی ملاقات خواهند داشت.
مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر گفت: با عنایت به اینکه دهه فجر امسال مصادف شده با هفته وحدت سالروز تولد نبی‌اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشنواره خورشید نبوت به میزبانی شهرستان آزادشهر از دیگر برنامه‌های این ایام است که امید داریم با استقبال کودکان و نوجوانان و حمایت مسئولان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
ترک برگزاری جشنواره کودک با عنوان امام و رهبری در قالب نقاشی و آثار فرهنگی و ادبی را از دیگر برنامه‌های این ایام نام برد که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش انجام می‌شود و فراخوان آثار هم صورت گرفته است و در پایان آثار ارائه شده به جشنواره به صورت نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان آزادشهری همزمان با ساعت ورود امام به کشور در روز 12 بهمن به گلزار شهدا خواهند رفت و ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا برای صحت و سلامتی نظام و مقام معظم رهبری تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) دعا خواهند کرد.
مسئول کانون فکری، پرورشی کودک و نوجوان شهرستان آزادشهر تصریح کرد: شرکت در جشن تولد خورشید در 20 بهمن ماه به مناسبت تولد حضرت رسول (ص) و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود ضمن اینکه مسابقات فرهنگی هنری دیگری مانند ماکت‌سازی از صحنه‌های انقلاب هم برای بچه‌ها پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.